REGULAMIN SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ ZA POŚREDNICTWEM SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.MASECZKA.COM.PL
- ZAWARCIE UMOWY I DOSTAWA TOWARU.
- Na stronie internetowej maseczka.com.pl umowy zawieramy wyłącznie w języku polskim. Stroną umowy jest PROKON Sp. z o.o. z siedzibą w Jelczu-Laskowicach 55-220, przy ulicy Lipcowej 12. NIP: 912-189-06-06.
- Kliknięcie przycisku „zamów i zapłać” powoduje złożenie wiążącego zamówienia na produkty znajdujące się w Państwa koszyku. Złożenie zamówienia potwierdzamy drogą mailowa bezpośrednio po wysłaniu przez Państwa zamówienia, jednak nie później niż 24h po jego otrzymaniu. Zawarcie wiążącej umowy następuje wraz z otrzymaniem przez Państwa naszego potwierdzenia zamówienia.
- Prosimy pamiętać, że produkty zamówione przez Państwa zapłacone z góry (zarezerwowane) zostaną wysłane po otrzymaniu przez nas pełnej ceny zakupu i kosztów wysyłki , jeśli takie obowiązują.
- Umowa zostaje zawarta a produkty są dostarczane do Państwa po akceptacji przez nas zamówienia. Akceptacja nastąpi z chwilą , gdy w sposób wyraźny zaakceptujemy Państwa zamówienie drogą mailową, w formie dokumentu zatytułowanego „potwierdzenie zamówienia” zawierającego informacje o zaakceptowaniu przez nas Państwa zamówienia.
- CENY I KOSZTY WYSYŁKI.
- Obowiązują ceny podane w chwili złożenia zamówienia. Podane ceny są cenami końcowymi tj. zawierają podatek VAT według aktualnie obowiązującej stawki. Towar pozostaje nasza własnością do chwili pełnej zapłaty ceny zakupu.
- Koszty wysyłki są płatne do każdego zamówienia w wysokości wskazanej na stronie zamówienia. Koszty wysyłki mogą być różne i mogą zależeć od wagi produktów. Koszty takie są podane na stronie zawierającej szczegółowe dane produktu dla każdego zamawianego przez Państwa produktu oraz na stronie zamówienia.
- Zamówiony towar dostarczamy w terminach wskazanych przez nas przed złożeniem zamówienia i w potwierdzeniu zamówienia.
- Zobowiązujemy się dostarczyć Państwu towar bez wad. Ponosimy odpowiedzialność
z tytułu rękojmi za wady na podstawie obowiązujących przepisów ustawy.
- SPOSOBY PŁATNOŚCI.
- Generalnie akceptujemy następujące sposoby płatności:
- Płatność kartą płatniczą. Akceptujemy karty: Visa, MasterCard. Aby zapłacić kartą należy wybrać rodzaj karty oraz uzupełnić jej dane. Dane Państwa karty (jak typ, data ważności, numer CVV) są wprowadzane na bezpiecznej stronie szyfrowanej.Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
- Płatność za pośrednictwem serwisu PRZELEWY24. Sposób płatności Przelewy24 umożliwia zapłatę za zamówienie szybkim przelewem internetowym. Po wyborze tej opcji wyświetli się instrukcja postępowania w celu przekierowania do ekranu płatności, w którym wyświetlają się ikony banków współpracujących. Należy wybrać swój bank a następnie zalogować się do konta i dokonać płatności. Po zatwierdzeniu przelewu płatność zostanie zatwierdzona.
- Płatność za pobraniem. Wybierając te metodę płatności należy opłacić należność za zamówienie bezpośrednio u osoby doręczającej przesyłkę. Proszę pamiętać, że tylko uiszczenie odpowiedniej kwoty jest warunkiem wydania zamówienia.
- Płatność za pośrednictwem systemu PayPal. Po wyborze tej opcji wyświetli się instrukcja postępowania. Następnie należy zalogować się do konta PayPal i dokonać zapłaty.
- Płatność bezpośrednio na nasze konto w banku ING. Prokon Sp. z o.o. nr konta: 67 1050 1575 1000 0092 3078 8490
- Prosimy pamiętać, że ponoszą Państwo wszelkie koszty transakcji finansowych, które mogą zostać naliczone przez Państwa bank lub instytucje finansową w związku z Państwa płatnością za zamówienie.
- Wyrażają Państwo niniejszym zgodę na otrzymanie informacji o uznaniach na rachunku wyłącznie w formie elektronicznej.
- Generalnie akceptujemy następujące sposoby płatności:
- KUPONY I KODY RABATOWE I ICH WYKORZYSTANIE.
- Kupony i kody rabatowe nie mogą zostać nabyte drogą kupna lecz są wydawane w ramach kampanii reklamowych i maja określony okres ważności.
- Kupony lub kody rabatowe można wykorzystać wyłącznie raz w ramach jednego zamówienia oraz tylko w określonym czasie. Z akcji promocyjnej mogą zostać wykluczone niektóre marki.
- Wartość towaru musi być równa lub wyższa od wartości kuponu rabatowego. Jeśli wartość towaru przewyższa kwotę na kuponie rabatowym wówczas różnica może zostać pokryta płatnością dokonana na jeden z oferowanych sposobów płatności. Wartość kuponu rabatowego nie może zostać wypłacona gotówką, ani nie podlega oprocentowaniu. Nie można otrzymać zwrotu kuponu rabatowego w wypadku całkowitego lub częściowego zwrotu towaru.
- Kupony i kody rabatowe mogą zostać wykorzystane jedynie przed zakończeniem procedury zamawiania. Wykorzystanie późniejsze nie jest możliwe. Nie można łączyć kilku kuponów i kodów chyba, że zostanie przewidziane inaczej.
- Jeśli podczas zakupów skorzystają Państwo z kuponów lub kodów rabatowych a następnie –w wyniku odstąpienia przez Państwa od umowy – całkowita wartość zamówienia będzie równa lub niższa od kuponu rabatowego, zastrzegamy sobie prawo do naliczenia pierwotnej ceny towarów, które Państwo zatrzymają.
- USTAWOWE PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY.
- W wypadku nabycia produktów w naszym sklepie internetowym maja Państwo prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podawania przyczyny.
- Proszę pamiętać, że sprzedawane przez nas produkty to kosmetyki mające wpływ na zdrowie i higienę dlatego ich opakowania są odpowiednio zabezpieczone. Do zwrotu kwalifikują się jedynie produkty pełnowartościowe.
- W przypadku produktów uszkodzonych, wadliwych bądź niewłaściwych prosimy o kontakt mailowy kontakt@maseczka.com.pl
- Należy przygotować zwracane produkty i wypełnić formularz zwrotu, który jest do pobrania na naszej stronie internetowej lub powiadomić nas o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia np. pismem wysłanym pocztą tradycyjną lub emailem. Należy zapakować wszystko do pudełka (zachęcamy aby wykorzystać do tego celu pudełko i materiały zabezpieczające z Państwa zamówienia). Jeśli odstępujecie Państwo od całości zamówienia prosimy również o zwrot miniatur i prezentów (jeżeli zamówienie obejmowało ofertę specjalną). Jeżeli zwracacie Państwo zestaw prosimy pamiętać, że jest on jednym produktem i musi być odesłany w całości.
- Koszty wysłania zwrotu ponosi klient. Zwroty proszę odsyłać na adres naszej firmy: PROKON Sp. z o.o., ul. Lipcowa 12, 55-220 Jelcz-Laskowice
- Po otrzymaniu i przyjęciu zwrotu otrzymacie Państwo email z potwierdzeniem.
- W wypadku odstąpienia przez państwa od umowy mamy obowiązek niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania od Państwa zwracanych produktów i powiadomienia o odstąpieniu od umowy, zwrócić Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, włącznie z kosztami dostawy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użyli Państwo w pierwotnej transakcji, chyba że uzgodnimy inny sposób zwrotu płatności. Będą Państwo zobowiązani zapłacić za zmniejszenie wartości produktów wyłącznie gdy zmniejszenie wartości będzie wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
- REKLAMACJE
- Nasz sklep internetowy jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedawany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych produktów z umową. Spółka odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania produktu klientowi.
- Klient może składać reklamacje produktów niezgodnych z umową poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta, w szczególności poprzez pisemne złożenie reklamacji i odesłanie produktu wraz z pismem na adres zwrotów i reklamacji.
- Klient może złożyć reklamację podając następujące informacje:
- okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady:
- żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umowa sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpienia od umowy sprzedaży;
- dane kontaktowe składającego reklamację, a w szczególności imię i nazwisko, telefon kontaktowy oraz login do konta.
- Klient może również złożyć reklamację uzupełniając informacje wymagane w formularzu dostępnym tutaj: FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, wymieniamy niezwłocznie produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usuwamy. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny zwracamy należność niezwłocznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- W przypadku naprawy lub wymiany produktu na nowy ponosimy wszelkie koszty związane z dostawą.
- Reklamacje rozpatrujemy w terminie nie dłuższym niż 14 dni i informujemy klienta o jej rozstrzygnięciu w formie pisemnej na adres korespondencyjny użytkownika lub w formie elektronicznej na jego adres e-mail.
7. BIURO OBSŁUGI KLIENTA
-
- W razie pytań lub reklamacji można skontaktować się z naszym BOK od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, pod nr telefonu 0048 798 903 750 lub drogą elektroniczną na adres email: kontakt@maseczka.com.pl
8.KONTO KLIENTA
-
- Mogą Państwo zamawiać produkty poprzez naszą stronę internetową jeśli posiadają Państwo zarejestrowane konto na naszej stronie. Zakładając konto internetowe zawierają Państwo z naszą firmą nieodpłatną umowę o prowadzenie konta w sklepie. Mamy prawo usunąć Państwa konto w przypadku nieprzestrzegania przez Państwa postanowień naszych regulaminów, warunków korzystania ze strony internetowej oraz przepisów prawa.
- Po zarejestrowaniu konta zostaną Państwo poproszeni o podanie określonych danych osobowych. Jeśli nie podadzą Państwo tych danych nie będzie możliwości rejestracji konta. Ponoszą Państwo odpowiedzialność za podanie prawdziwych i prawidłowych danych. Przetwarzanie tych danych podlega zasadom zawartym w Polityce Prywatności.
- Każdy klient uprawniony jest do posiadania maksymalnie jednego konta klienta. Zastrzegamy sobie prawo do usuwania wielokrotnych rejestracji.
9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH.
-
- Firma Prokon Sp. z o.o. z siedziba w Jelczu-Laskowicach przy ulicy Lipcowej 12 jest administratorem danych osobowych przekazywanych przez Państwa podczas korzystania ze sklepu internetowego maseczka.com.pl Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Prywatności, która stanowi część niniejszego regulaminu.
10.RĘKOJMIA ZA WADY ORAZ INNE INFORMACJE
-
- Informujemy, że nie stosujemy alternatywnych metod rozstrzygania sporów z konsumentami o ile nie wymagają tego wyraźnie obowiązujące przepisy prawa. Nie wyrażamy zatem zgody na udział ani nie jesteśmy zobowiązani do udziału w postępowaniach dotyczących pozasądowego rozstrzygania sporów z konsumentami. Informujemy, że Komisja Europejska prowadzi platformę przeznaczona do pozasądowego wnoszenia skarg i dochodzenia roszczeń. Platforma jest dostępna pod następującym linkiem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&Ing=PL
- Zastrzegamy sobie prawo do dokonywania zmian lub uzupełnień niniejszego regulaminu w celu dostosowania się do przepisów prawa lub zmieniających się wymogów naszej działalności. Wszelkie zmiany będą obowiązywały po upływie 14 dni od opublikowania informacji o zmianach na naszej stronie internetowej. O zmianach zostaną Państwo powiadomieni emailem przesłanym na adres wskazany przez Państwa dla celów kontaktowych na Państwa koncie. Wszelkie zmiany nie maja wpływu na prawa nabyte na podstawie uprzednio obowiązującego Regulaminu. W przypadku braku akceptacji zmian regulaminu powinni Państwo zaprzestać korzystania z niniejszej strony.
Ostatnia aktualizacja 27.09.2019